Checklist

Jag har förresten klarat av allt jag hade räknat upp att göra i helgen.

Intervju - Check! Men det har jag ju redan berättat om.

Kurs - Check! Halvtråkig som väntat, men lärde mig litegrann. Nu återstår det bara att lära mor allting. Igen.

Middag - Check! Pizza på fredag för att det blev så sent. Sjukt jäkla god mat på lördag, knullade i munnen tusen gånger bättre än Statoilburgare sent på kvällen! Strimlad lövbiff, champinjoner, paprika, zucchini (tror jag?) och nånting mer var det nog, i en supergod "sås" av creme fraiche och pasta till.

Vin - Check! Rött på fredagskvällen. Med jordgubbar och choklad till.

Choklad - Check! Mörk med chili och mango. Gott!

Promenad - Check! Tog båt från Lumabryggan, promenerade längs vattnet. Strålande sol. Hur varmt och skönt som helst. Glömde helt bort att det är slutet av September nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0