When I look at you my mind goes on a trip

På torsdag åker jag till Sthlm, på torsdag eller fredag ska jag på en arbetsintervju.
Det är så jäkla spännande att jag snart kissar på mig!

Det är inte bara intervju som väntar i Sthlm, det är även kurs med mor och sen ska jag på egna äventyr fredag till söndag. Middagar, vin, choklad och promenader som väntar!

Blir inget pubande tyvärr, jag tappade mitt leg i lördags.
Klantigt som fan.
Har inte pengar för något nytt nu heller, men det betyder ju att jag får skaffa ett såntdär snyggt via polisen som jag velat ha ett tag.
Se, det finns positiva sidor av allt.

Nu ska jag snart lägga mig, känner att jag behöver sova ut.
Jobbar 10-16 på GG imorgon igen.

Allt löser sig. Det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till !!

2009-09-15 @ 13:04:52
URL: http://www.annorlundasmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0