No doubt in my mind where you belong

Jag blev fan dumpad idag! Via brev. Moget va?
Av min rådgivare på banken alltså. Han sa att det berodde på honom, och inte mig. Att det var dags för honom att "gå vidare". Jag förlåter honom, och han sa att det är helt okej för mig att träffa någon av de andra på kontoret istället.

Förutom det tänkte jag skryta lite med hur jävla duktig jag varit idag!
Har rensat golvbrunnen i duschen igen, slutar aldrig förvånas över hur mycket hår det kan lossna från huvudet, trots att jag borstar håret innan jag duschar! Och sen fick hela lägenheten en omgång med skurmoppen, och badrummet fick lite extra kärlek med klorin.

Kvällen spenderades med Sara, vi var på bio! Såg två filmer faktiskt, och käkade middag mellan föreställningarna.
Måste säga att det är skönt att ha någon som bor så nära ändå, att veta att jag kan promenera hem om det blir sent. Det tar som bort lite stress.
Så jävla söt tjej alltså, Sara är fan riktigt bra!
Båda filmerna som vi såg, John Carter och This means war, var lite sådär romantiska. Ena hade mer äventyr och den andra mer actionkomedi. Men massor av kärlek i båda. Och det kändes stundtals som mild tortyr men om bara ett par veckor sitter jag på nattåget påväg upp till Honom igen. Saknad och längtan är hälsosamt. Det måste det vara.

Det har varit en awesome dag. Precis som det ska vara den 19e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0