When you feel so tired, but you can't sleep

Jag köpte en ny kompis till fönstret i lördags. Försöker shoppa bort alla tankar.
Som att det skulle funka.


Men jag försökte lite till och fixade en kakeldekor till köket.
Känns lite trevligare nu.

Har också beställt några tapetprover till min fula fondvägg.

Plockade bort julstjärnan och köpt nya sänglinnen som ska tvättas imorgon.
Börjar bli dags att ringa vaktis och klaga på draget från balkongdörren också.
Kanske gör det snart. Annars kan jag fixa det när jag kommer hem från BARCELONA!!
Nedräkningen har börjat!

Det blir skönt att komma bort från Sthlm. Se lite annat. Slippa snön som kommit tillbaka igen.

Jag har problem med sömnen igen. Somnar oftast runt kl 04-05. Oavsett hur trött jag än är.
Det finns alldeles för många tankar som snurrar.
Jag hade behövt vara ensam med mina tankar och känslor ett tag.
Men det kan jag ju glömma den närmsta tiden.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heyheyhey! Jag har ett tips! Häromdagen var jag på en föreläsning i skolan om stress, sömn och dygnsrytm, och kvinnan som höll den tipsade om en bok man kunde läsa ifall man led av insomni eller bara brukade ha svårt att sova. Jag vill minnas att hon sa att det är bevisat i vetenskapliga studier att det faktiskt kan fungera, så det kanske vore nåt för dig! Den heter "Sov gott! Råd och tekniker från KBT" och är skriven av Susanna Jernelöv. Såg att den fanns för 37 kr på adlibris.com. Tipsitipsitips!

2012-01-23 @ 20:27:07
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0