I'll be loving you always, always

Jag packar och fixar. Fixar och packar.
Om tre timmar lämnar jag lägenheten.
Ingen sömn inatt, men jag kommer ha en vecka på mig att vila ut.

Växlat lite kontanter till resan. Lagt in alla räkningar så de ska dras medans jag är borta.
Tömt kylen på allt som kan bli dåligt. Diskat all disk. Tömt och rensat i lägenheten.
Ska dra ut alla eluttag. Måste duscha snart. Lagt fram alla kläder.
Packat det mesta som man kan tänkas behöva.
Sängen är renbäddad så det är fint att komma hem till sen.

Jag tror det här kommer bli riktigt bra.
Det blir skönt att komma bort till lite varmare land iallafall, även om det är vinter där också.

NU BLIR DET SPANIEN FÖR EN VECKA! HEJDÅ KALLA STOCKHOLM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0