The ride with you was worth the fall

Jag blev nyfiken precis som alla andra.
Var tvungen att kolla upp vilken låt som låg på topplistan när jag föddes.

Det var Whitney Houston - Didn't we almost have it all.
Men jag tycker nog att Timo Räisänen gör den bättre.

Jobbade idag och det var skönt att vara tillbaka igen.
Fylla dagarna med något vettigt.

Känner många obeskrivliga saker just nu.
Till att börja med är jag sugen på cigg.
Hela tiden.
Och har så varit de senaste veckorna.
Jag som aldrig varit en rökare!

Och en glädje.
Den finns där inuti och sprider sig genom kroppen lite då och då.
Ligger och bubblar lite i hjärtat och ibland sitter jag och ler.
Ikväll är jag lite extra glad och det känns som att saker kommer gå bra.

Såg en knapp med texten "Var optimist" och precis så känner jag just nu.

Didn't we have the best of times
When love was young and new
Couldn't we reach inside and find
The world of me and you
We'll never lose it again
Cause once you know what love is
You'll never let it end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0