I'm talking loud not saying much

Fan också vad jag hatar att få reda på när någon inte varit helt ärlig mot mig.
Jag ligger och tänker och funderar och tänk om jag inte kommer kunna lita på personen mer nu?
Har jag inte fått hela sanningen en gång så kanske det händer fler gånger att jag inte får veta allt?

Åh jag blir tokig av att inte kunna lita på människor! FAN OCKSÅ!

Förutom grubblerierna som kom på kvällskvisten har det varit en riktigt skön dag.
Vaknade och kände mig pigg.
Tog en lång dusch och har lagt ner typ halva dagen på att bara ta hand om kroppen.
Skrubba, smörja in, plocka ögonbryn, fixa naglarna. Hur skönt som helst!
Och har pusslat. Herregud jag kan inte sluta.

Käkade yogurt med smak av svarta vinbär till frukost. Pannkakor till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0