Du och jag under täcket, baby

Tack vare Elin har jag hittat en låt som sitter i skallen hela tiden nu.


Annars är dagarna fina nu. Jag är ganska säker på att februaris dåliga nyhet har kommit nu så jag känner mig lugn.
Det är ju så att februari är en skitmånad och 2012 är inget undantag.
Men det här fixar jag. Det är ingen fara.

Alla hjärtans dag idag och jag har jobbat i Vällingby. Fortsätter traditionen att jobba. Tycker det är mysigt att se alla par gå på bio med rosor, chokladaskar och ballonger i händerna.
Något år kanske det är min tur. Den hopplösa romantikern i mig ger inte upp.
Ibland känns det som att jag är påväg åt rätt håll iallafall.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, känner mig hedrad, :P "men jag känner mig rätt äcklig"

2012-02-19 @ 00:13:43
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0