I wanna keep it though I eat it

Jag har haft en väldigt fin födelsedag. Och speciellt om jag jämför den med förra året då jag grät, som vanligt.
Som jag alltid gjort alla stora dagar de senaste två åren.

Igår tog jag sovmorgon, åt frukost och tog sedan god tid på mig för att fixa mig inför middag i stan med vänner.
Tyvärr var det ju söndag och de flesta ställen stängde tidigt så blev inte sent men det var väldigt trevligt!
Försökte mig på att smälla ihop folk som aldrig träffats förut, det var intressant!

Idag shoppade jag med syrran och sedan åt vi tårta som hon bakat till mig, en chokladtårta i form av ett filmhjul!
Hur coolt som helst!
Jag har också hunnit sy mitt insynsskydd till balkongräcket och köpt nya handdukar. Äntligen blir det vitt!

Born a believer, I walk alone
Can't find a place where I feel home
Well, I am crazy, but I am sane
I am guilty, but not to blame
This is my nature - who I am
If you don't like it, here I stand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0