I was a heavy heart to carry

Jag är inte den lättaste att älska. Jag vet det. Och två personer som är svåra att älska och som är för lika knuffar tillslut ifrån åt varsitt håll, oavsett hur gärna man vill att två minuspoler ska kunna dras till varandra.
Ibland kanske det inte räcker med bara vilja.

För en vecka sedan köpte jag nya kläder, tänkte börja på en ny sorts garderob. Nu vet jag inte om jag har modet eller styrkan längre.
Jag försöker tänka utanför boxen. Men alla trianglar och cirklar är så läskiga.

I was a heavy heart to carry
My beloved was weighed down

My arms around his neck
My fingers laced to crown.

My love has concrete feet

My love's an iron ball
Wrapped around your ankles

Over the waterfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0