Find your way into my bones

Alltså. Lyckan, kärleken och meningen med livet!
Stickade tröjor, kaffe i höststolen, konserter, middagar, skinnjacka och en resa till Kiruna.
Jag är lite kär i livet.
Den största besvikelsen just nu är att jag tappat bort ett nagellack jag köpte för några dagar sedan. Jag hann testa det på en nagel, sen POFF borta!

Kalendern skrivs full av människor jag ska hinna träffa, konserter som ska avnjutas och resor som ska bli av.
Förutom jobb då, som vanligt.

Ny hårfärg, ny frisyr, nya kläder och nya människor. Puss och kärlek på er alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Pics or it didn't happen! Håret alltså. Spännande!

2011-10-08 @ 13:37:03
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0