Something ‘bout lonely nights and my lipstick on your face

You taste like whiskey when you kiss me, oh
I’d give anything again to be your baby doll
This time I’m not leaving without you


Jag känner mig som typ 13 igen. Sådär trånande och olyckligt kär och jag har nog inte känt så på tio år säkert!
När man vill ha någon som inte vill ha en tillbaka. Och känslan är jäkligt.. ovan.
Hur hanterar man det liksom?

Ibland kan man ju tro att man är kär, men när man blir påmind om hur det ska kännas vet man att man inte varit kär på flera år.
Och jag försöker tänka logiskt men det går inte. Och att vara vänner när hjärtat bara skriker efter mer går inte men att inte få prata mer med personen känns nästan ännu mer omöjligt. Fan fan fan.
Jag måste ta mig ur det här.

För att byta ämne lite, vintern verkar ha kommit till Stockholm nu.
Det är skitkallt ute på kvällarna och nätterna när jag åker hem från jobbet, idag var jag hemma ovanligt tidigt och frosten gnistrade redan på trottoaren och löven. Dags för vinterjacka kanske.
Vilket leder mig till att jag vill ha en ny vinterjacka!

Men det har jag inte råd med.
För jag har just lagt ner 1500kr på det här!

Jag har dragit ut en visdomstand.
Och min käft blödde i över ett dygn och jag känner stygnen i käften med tungan.
Sexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0