You know that darkness always turns into light..

Heh, guess what? Det regnar idag.
Vi fick dricka äckligt kaffe och äta helt ok muffin på ett café i gallerian istället för nybakt bröd, färskost och annat gott på gräset i solen.

Och sen tog vi bussen till Ikea.
Jag ville ha förvaringspåsar för att packa i när jag flyttar, vissa saker ska direkt bara ställas undan i förråd/källare.
Men innan vi lyckades hitta de där förbaskade påsarna fick vi gå igenom Ikea nästan två varv. Typiskt.
Men det var helt okej ändå, för jag hittade en hylla till badrummet som inte fanns på deras hemsida!
Inte för att jag köpte något såklart. Men bestämde vilket matbord jag ska köpa senare.

Ja jag vet, det blir mycket tjat om flytten. Men jag ser verkligen fram emot det.
Det jag saknar dock, det är mamma. Jag önskar att hon var här. Hon hade tyckt om att hjälpa mig att pyssla i nya lägenheten. Och vi hade kunnat tapetsera/måla om den fula latte-väggen.
När jag flyttat in kanske hon kan komma och hälsa på mig.

Resten av dagen har varit seg. Jag är vansinnigt trött.

Jag ska försöka att inte grubbla ikväll.

What if I got it wrong?
And no poem or song
could put right what I got wrong,
or make you feel I belong.
What if you should decide
that you don't want me there by your side?
That you don't want me there in your life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0