What does it take to make us sing?

Det är lustigt, om jag blir mer självsäker och nöjd på en punkt så verkar det som att det minskar någon annanstans.
Jag tycker ju att det skulle kunna öka överallt, det hade ju varit trevligt. Idag slog det mig att jag inte bryr mig lika mycket om vad alla tycker om mig. Men det kan bero på sömnbrist och att jag alltså bara inte orkar bry mig.

Jag börjar bli nervös inför flytten, samtidigt som flera pusselbitar hittar sin plats av sig självt och många saker löser sig. Äh vadfan, jag orkar inte skriva mer. Det här blir ju ändå bara snurrigt.
Jag avslutar med lite Sisters of Mercy.


Give me ever the years you wept inside when cold
All the sins and secrets never cried
All the dreams you kept and the tears you sold

Give me
Give me ever and always
Ever and always
Body and soul

Your heart

Your mind
Your body and soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0