Lets's stick together now

why won't you believe in me?
are my loving intentions in vain?
i'm counting my sleepless nights
and i'm begging for attention like a dog
why won't you believe in me
when i'm trying and i want it so bad..


Jag är på dåligt humör.
Min bok blev stulen på jobbet av någon idiot som tyckte att en bok som ligger på en fönsterbräda, bakom en gardin, nog är gratis och fri att ta. PUCKO! JAG VILL HA MIN BOK TILLBAKA!
Och inte nog med det så fick jag ett sms med mindre kul innehåll lite senare också.
Och snubben på 7eleven satt och snurrade med nån Taxi-polare och när jag gick förbi sa Taxi-snubben Cola Zero flera gånger och jag fick för mig att de säkert snackade skit om mig.
-Den där feta tjejen kommer alltid in på natten efter jobbet och handlar, gissa vad hon köper?
-Cola Zero! Cola Zero!
Fuck you. Jag köper Ramlösa. Men aldrig mer.

Vad är det förresten för fel på folk i Sthlm? Alla verkar ju vara idioter. Eller är det bara jag som drar de till mig?
Skitdag. Skit skit skit.
Det kommer säkert spöregna imorgon bara för att jag vill äta frukost på gräsmattan och ta en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0