With every mistake we must surely be learning


I don't know why nobody told you
how to unfold your love
I don't know how someone controlled you
they bought and sold you

I look at the world and I notice it's turning
While my guitar gently weeps


Idag tog jag igen tiden jag missade med Jessica igår. Vi gick till Safari med Jeppe, och sen drog vi på stan och jag hittade lite kläder. Som vanligt. Handlade mat på coop. Spanade in Classe O som öppnat. Gled in en sväng på Elgiganten. Drog runt lite helt enkelt.

Jag har så många saker jag vill ta med mig härifrån till Stockholm men vet inte hur jag ska få med allt.
Önskar att jag kunde hitta något eget boende så jag fick ta med möbler också. De kan inte stå hos mina föräldrar hur länge som helst. Även om det är rätt skönt att känna mig hemma här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0