Where is the love?


Idag regnade det, jag hoppas att det fortsätter regna hela veckan så jag slipper all äcklig jävla snö sen.
Nu är jag less på kylan!

Jag vill ha värme och hjärtlighet och kärlek! Glädje och skratt och ömhet.
Det är dags att återvänta till Kiruna för en vecka. Jag ska bunkra upp med alla goda ting och fylla mig själv med ny energi.
Orkar inte tänka på allt jobbigt längre, nu är det bara jag och ledigheten.

Tid. Jag önskar mig mer tid. Fler timmar på dygnet, fler helgdagar i veckan. Mer tid för att få umgås och ta hand om varandra. Jag vill ha middagar och vin. Popcorn och biohångel. Promenader och varm choklad.
Om det bara fanns mer tid. Om inte om fanns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0