There's a melody that plays in my head all time


Är det okej att ha en favorit-förälder?
Jag har alltid varit pappas flicka. Under hela min uppväxt är det pappa som jag tyckt bäst om.
Men jag har börjat tänka om. Sedan jag flyttade har mamma börjat betyda mer och mer.
Och min mamma, hon är ju faktiskt riktigt fantastisk!
Jag saknar mina föräldrar fruktansvärt mycket, och jag längtar tills vi alla kan sitta och äta middag tillsammans.
Och äta godis i soffan, och se På spåret, eller Så ska det låta. Så som det ska vara en helgkväll!

Idag har varit en riktigt bra dag. Egentligen har nästan hela veckan varit väldigt bra.
Det har varit roligt att arbeta, och enda anledningen till att jag helst legat kvar i sängen en liten stund till på morgonen är för att jag varit nyvaken och trött. Inget annat!

Nu ska jag sova, imorgon väntar mer jobb. Och jag ser nästan fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0