Jag upprepar ett löjligt gammalt mantra


Jag vill ha värme i mitt hem. Varma färger och massor med filtar och kuddar. Mysiga lampor och ljusstakar.
Är en riktig sucker för romantik. Varför försöker jag dölja det?
Romantiskt sovrum och stilrent modernt kök vill jag ha!
Men helst av allt vill jag spela Sims 3, NU!!! NU NU NU!
Jag råkade göra misstaget att gå in på EA's sida och nu vet jag inte om jag kommer kunna somna inatt..
Det kliar i fingrarna och det enda sättet att bota det är att antingen spela eller skissa upp hus i ett rutat block.
Jag kan inte göra något av de.
Och inte nog med det, jag har upptäckt ett nytt spel inom The Sims. The Sims Medieval. Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0