Upside down

2010 var ett hemskt år med väldigt mycket som hände. De absolut värsta sakerna som kunde hända blev verklighet, men även det absolut bästa hände. Hela året var en gigantisk berg-& dalbana och jag är glad att den åkturen är över.

Nu har jag gråtit klart. Nu är jag less på det.
Inte för att jag kommer sluta gråta till filmer där någon dör, eller sluta gråta när jag slår mig, eller sluta gråta när någon sårar mig. Men alla de andra tårarna får vara slut nu.
Nu är det inspiration och pepp som gäller.


I know you got charm and appeal
You always play the field
I'm crazy to think you are mine
As long as the sun continues to shine
There's a place in my heart for you

That's the bottomline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0