If you're for real and not pretend..

Åh. Tack tack tack. Fått träffa alla fina människor från jobbet under en och samma kväll. Personalfest!
Alla fantastiska goa mysiga människor. Vi var på Golden Hits, vilket grymt ställe!
Serveringspersonalen dansade och sjöng mellan måltiderna och bjöd på en riktig show, sjukt kul!
Och jag har skrattat. Oj så jag skrattat, så käkarna fick kramp. Och sjungit med i låtarna. Och applåderat så händerna nästan domnade bort. Och ätit gott. Och druckit gott.
Jag behövde verkligen verkligen det här.

Nu ska jag jobba hela helgen, och sen väntar en väldigt bra vecka!
De lediga dagarna fylls sakta men säkert upp med aktiviteter, sociala sådana. Jag behöver träffa människor, komma ut ur den här hemska bubblan.
Ljuset återvänder och jag måste försöka hänga med nu. Alltså, solljuset menar jag. Och jag tänkte att om jag försöker hänga med solen så kanske jag också känner mig lite ljusare.

When my patience wearing thin
When I'm ready to give in
Will you pick me up again
Then I guess you can hang with me

And if you do me right

I'm gonna do right by you
And if you keep it tight
I'm gonna confide in you
I know what's on your mind
There will be time for that too
If you hang with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0