En vacker död stad

När jag är ledig vill jag inte stressa och jäkta för att hinna göra allt jag tänkt att jag ska göra när jag är ledig.
Jag tycker faktiskt om att få göra ingenting på dagarna.

Det är såklart många människor jag vill hinna träffa när jag ändå är i Kiruna, men det är inte alltid så ofta det går.
Idag råkade jag sova så länge så att jag missade att träffa Jessica, men det kommer ju en ny dag imorgon.
I första hand är det ju faktiskt för mig själv som jag åkt upp, och då måste jag ju få göra som jag vill.

Jag velar mellan att gå ut och festa på fredag, och att ligga hemma i soffan med mamma och pappa. Hade jag haft två helgdagar på mig hade jag hunnit med båda.

Överlag är det väldigt skönt att vara tillbaka. Hemma. Ta en liten paus från all skit där nere. Där hemma. För här uppe är allt som vanligt. Samma människor, samma saker att göra, samma gamla vanor. Allt är sig likt.
Och som vanligt, så önskar jag mig mer tid..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Luv u!

2011-01-20 @ 11:43:23
Postat av: Karlelida

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-08-16 @ 08:13:26
URL: http://karlelida.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0