Anger, you´ve been around for quite some time

Jag har inte varit så deppig som det kanske verkat som. Utan mer arg och besviken och uppgiven.
Som när man ger allt och man blir urvriden som en disktrasa, och sen känner att det inte händer någonting. Att det behövs ytterligare lite till. Något mer som inte finns.

Kvällen har varit sjukt bra, om än även lite tajt med tid och så. Det blev korta meningar och flera "Vi tar det nästa gång vi ses"-grejer. Ord som aldrig hann komma ut i luften men som liksom hängde där..
Har varit på bio med snygg-Elin, zombieslaktar-Jenkan och.. öh.. Halkan..? Fan, vet inte vad jag ska kalla honom. Zombieslaktar-Jenkans supersambo-Halkan, kanske? Whatever..
Jag behövde iallafall få träffa människor. Stockholmare, rättare sagt. Människor träffade jag ju i Kiruna också. Men det är skillnad. Stockholmarna är det längesen jag umgåtts med!

Imorgon, eller ja, ikväll eftersom det är morgon nu, får jag umgås med MÅNGA Stockholmare! Det är personalfest med jobbet. Vi ska äta middag och ha det bra inne i stan. Det är bara en massa vikarier på jobbet för att alla som vill och kan ska få vara med. Awesomeness! Bara synd att några har hunnit sluta och/eller flyttat. Men fest, det blir det! Och det kommer så välbehövligt. Det var längesen vi gjorde något tillsammans.

Jag ska försöka få mig någon timmes sömn nu. Har kollat på Numb3rs tills ögonen nästan gick i kors av trötthet. Men då kom jag på en massa att skriva.. Godmorgon!

My heart is infected
I gotta protect it
Don´t you dare try to break it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0