Bloggens framtid är osäker

Jag funderar på vad jag vill ha den här bloggen till egentligen. Jag tror den har gjort sitt nu.
De viktigaste uppdateringarna om livet hamnar ändå på facebook, det är bara när jag inte vill att 200 personer ska veta vad jag tänker som jag skriver här, men då kan jag ju lika gärna bara skriva en dagbok.

Kanske jag kan ha en privat blogg, så att jag kan komma åt och skriva när som helst, var som helst.
För jag vet att om jag går runt och bär inne på allt jag tänker och känner kommer jag en vacker dag explodera.
Och det finns redan saker jag inte kan skriva om här trots att det bara är 5-10 personer som läser..

Eller ska jag försöka hålla mig till ett visst ämne? Någon sorts tema kanske..

Nåja, nu blir ni inte förvånade om bloggen plötsligt försvinner någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0