The world was on fire..

Jag.. Eh.. Äh.
Det har dykt upp problem, helt enkelt.
Med mig själv alltså. På något sätt har alla mina tvångstankar och handlingar börjat bli värre.
Och eftersom jag är en mästare på att analysera mig själv, är det såklart det jag gör.
Jag tänker för mycket på allt. Och jag är ju ingen utbildad psykolog eller liknande, så jag gör vad jag tror ska hjälpa.
Men jag vet inte om det är rätt. Det hade varit skönt med lite stöd från någon som har erfarenhet eller kunskap i ämnet.
Kaos kaos kaos. Det är allt jag känner. Jag funderar på om jag verkligen borde vara här.
Kanske jag borde flytta. Jag vet inte. Mest är jag nog rädd.

Det är så mycket strul på jobbet att det inte ens känns kul att gå dit längre.
Och allt skit mellan mig och Cris. Jag fattar ingenting och det ser bara mörkt ut. Jag vet inte vad jag ska göra.
Och så alla tankar på hur det är med pappa också. Det är bara för mycket som är skit.

Jag hade behövt körkort och bil. Då hade jag bara trampat på gasen och dragit iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0