I'm not gonna hide, 'cause I choose you

Det här har hittills varit en av de bästa veckorna som jag kan minnas.
Allt har bara flutit på så bra. Små små bitar som lyckas pusslas ihop och verkligen bli bra.
Jag vet inte hur jag ska lyckas beskriva dagen så att ni kan känna de små små bubblorna av lycka virvla runt i magen. Små bubblor som i ett champagneglas.
Nej. Jag låter nog bli att berätta om dagen.
Men blunda och föreställ er hur bubblorna kittlar runt och får er att vilja fnissa lite. Så känns det.

Dag för dag börjar jag våga se framåt igen.

Don't care what they say
About re-played mistakes
'Cause everything changes
Starting today

(Amanda Jenssen - I choose you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0