A pain that I'm used to

Jag hatar att jag tydligen älskar att må dåligt.
Idag har jag slösat bort två timmar och 115kr på en middag (som jag kastade) för att jag väntade på att få träffa mannen som jag älskar. Men han ville inte träffa mig.
Och jag visste det egentligen. Jag kände det i tårna att jag skulle få spendera kvällen ensam.
Men jag vägrar. Jag vägrar vara ensam på min enda lediga fredag på fyra veckor.
Så jag ska ut och dricka drinkar och öl istället.
Lönen har kommit idag och jag har massor av pengar att slösa.

Jag ångrar åter igen alla de gånger då jag kunnat vara otrogen men aldrig varit det.
Alla män jag nekat eller låtit bli att flirta med för att jag har pojkvän.
Fan för mig.

Tequila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0