You always know what I want!


Så var det bara ca 5 minuter kvar av födelsedagen.
Alla gratulationer har haglat in, såhär många har jag inte fått på flera år!
Betyder det att jag 1: Har skaffat mig fler vänner, eller 2: Det är bättre kvalité på de vänner jag har?
Vilket som så har ni gjort dagen underbar!
Still the same number on the familje-front däremot. En syster och en kusin.
Jag är glad att jag har er! Även om jag själv kan vara rätt usel på att komma ihåg saker. Jag tränar på det!

Orangea rosor, 500kr på 20-årsdagen av mina föräldrars vänner (de är gamla, några år hit eller dit spelar väl ingen roll, right?), en massa lotter som jag vann lite pengar på, en blombukett och mer pengar.
Jag är nöjd och hoppas att ni inte hade det alltför tråkigt hos mig ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan med en öl.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tesse

Inte ett dugg tråkigt! :D Hade kunnat stanna hela natten.. Ångrar mig lite nu :p

När piercar vi? :)

2009-09-26 @ 01:38:18
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0