V för Vendetta, Natalie Portman & Closer



För att köra vidare på temat film, så kan jag säga att jag slökollade på V för Vendetta på tv tidigare.
Upptäckte att det är ju underbara Natalie Portman som är med.
Hade jag varit mer lagd åt brudarnas håll hade jag dödat för att få henne.
Måste säga att hon passar riktigt bra i rakad skalle.
Fast älskar henne ändå mest i Closer, när hon är kall och artig.
Citat tagna från imdb.

Larry (Clive Owen): I want you to tell me your name. Please.
[throws down a note]
Alice (Natalie Portman): Thank you. My name is Jane.
Larry (Clive Owen): Your real name.
[throws down another note]
Alice (Natalie Portman): Thank you. My real name is Jane.
Larry (Clive Owen): Careful.
[throws down another note]
Alice (Natalie Portman): Thank you. Still Jane.


Larry (Clive Owen): Alice, tell me something true.
Alice (Natalie Portman): Lying's the most fun a girl can have without taking her clothes off - but it's better if you do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0