United states of Tara



Jag såg just det första avsnittet av United states of Tara på kanal 9 och jag älskade det!
Det här kommer vara en serie jag kommer följa slaviskt!

Tara är en gift tvåbarnsmamma med en personlighetsstörning.
Dels är hon just Tara, en mamma till två st tonåringar och som lever ihop med sin man som hon varit med i 17 år.
Nästa personlighet är "T", en slampig tonåring som röker marijuana.
Sen finns "Buck", som är Tara´s enda manliga personlighet. Buck gillar öl och motorer.
Sista personligheten är "Alice", som är en traditionell hemmafru hämtad från 50-talet.

Hur underbar serie som helst!
Jag säger: Se den!

Torsdagar kl 22:05 på kanal 9

Kommentarer
Postat av: Siri

AAAAAHHH! Det där har jag ju helt missat. Måste se den omedelbart.

2009-09-30 @ 01:24:22
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0