This is exactly what I needed right now


Nattens fyllekäk: Tårta och cheesecake.
Dagens frukost: Cheesecake och tårta.

Simon hade rätt, det är oftast när man inte är ett dugg sugen på att festa man har det som roligast.
Jobbade 10-16 på GG och 18-21 på FH. Var sur som fasen under timmarna på FH.
När jag kom hem från jobbet ville jag helst av allt bara slippa men kunde ju inte hålla på och dra mig ur då.
Duschade bort popcornslukten och drog på mig nya kläder, sen kom Jessicas brorsa och hämtade mig.
Jäkla kul att festa med det gamla gänget, och nästan roligare att se att de hänger ihop än!

Nu ska jag käka lite chips, dricka Loka och diska. Kul va?
Laddar inför jobbet, 16-21 på GG.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ella

Åhfyfan vad gott med tårta! Och cheescake! Och båda två samtidigt!!

Grattis i efterskott på födelsedagen, förresten :)



Sv: Ojsan, hahaha tack så mycket :D

2009-09-28 @ 14:50:29
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0