Stockholm calling

En toppendag idag!
Jobbade 10-16 på kiosken och tiden bara svishade iväg!
Eeh, jag hade säkert något kul att skriva om från början men nu blev jag stressad, ska ut på promenad!
Skriver mer senare.

Pick up the phone



Uppdatering:

Herregud vad fånigt lite jag skrev tidigare, förlåt.
Varit ute nästan två timmar med lill-Ida nyss.
Hur skönt som helst ute!
Jag älskar verkligen hösten.

Fick inte tag i skit-KBAB idag. Ringde som en idiot hela förmiddagen.
Blev antingen kopplad till kommunens växel eller så svarade ingen alls.
Ringde en sista gång ca 13:15 då det stod i telefonkatalogen att de hade öppet 8-12 & 13-16.
Då svarade kommunväxeln och sa att de slutat för dagen och är tillbaka på torsdag, kl 13:00.
Torsdag som är sista dagen för mig att höra av mig om den där jävla lägenheten.
Hnnnngh!
Någon måste verkligen tänkt till..
"Hur ska vi få så få intresserade som möjligt av den här lägenheten? Jag vet! Vi låter bli att svara i telefonen på måndag och sen säger vi att vi är borta och åter på torsdag kl 13, eftersom telefontiden bara är till kl 12!"

Varför ville jag flytta från Kiruna nu igen...?


Efter kiosken gick jag iallafall till FH för att hämta skorna jag glömt där, plus för att snacka med mina kollegor.
Det slutade med att chefen ska hjälpa mig få jobb i Sthlm!
Och fick flera tips om personer jag kan prata med.
Jag älskar mina kollegor och chefen på FH.

Det är just av den här anledningen som jag höll på att börja gråta efter att jag berättat för chefen att jag söker jobb i andra städer.
Jag är alldeles för lipig ibland..


Dags att sova nu iallafall, jobbar 10-16 imorgon igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0