Spitting games

Jag är så arg!
Så upprörd.

Jag förstår inte hur vissa människor kan vara så egoistiska och självupptagna och.. och.. elaka!
Hur kan man inte se vad man gör mot de som älskar en? Utan bara kan fortsätta att såra och förstöra.
Jag lovar, snart dräper jag den där människan. SÅRA INTE MIN VÄN!
Det är det här jag varit rädd för från första början, att min vän ska dras ner i skiten och börja må dåligt själv.
Psykiskt instabila människor är inte bra, så enkelt är det bara. Man ska vara så jävla stark om man ska kunna klara av det. Jag är inte så stark, det vet jag redan. Jag klarar inte av det. Jag vill ha en välmående stabil och trygg person. Då mår jag som bäst och klarar av mina svarta hål.

Är det okej om jag lägger mig i ännu mer och faktiskt skäller ut den här idioten? Eller kan jag förbjuda min vän att träffa puckot? Jag klarar inte av att se på mycket längre.

Jag tänker inte säga vem det här handlar om och kommer inte svara om någon frågar heller, men jag måste få skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: pelle

Men du... hoppas det inte hänt din vän något jätteallvarligt :O

2009-09-06 @ 23:34:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

ah, jag förstår! vilket pucko!

2009-09-07 @ 15:25:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0