Spendin' all your money on me

Eh, jo alltså.. Jag kanske råkade gå ut igår.
Och jag kanske blev väldigt full.
Vet ni vad det bästa var? Helt gratis krogkväll!

Tog med några öl hemifrån till förfest, blev bjuden på Terva shots och på krogen blev jag bjuden på Ooze, öl och cider.
Inträde gratis på både Arran och Ferrum. Massa folk, skitkul!

Dessutom, jag är "awesome!".


What you gon' do with all that ass?
All that ass inside them jeans?
I'ma make, make, make, make you scream
Make you scream, make you scream.
What you gon' do wit all that breast?
All that breast inside that shirt?
I'ma make, make, make, make you work
Make you work, work, make you work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0