I'm tired of living like this


Jag har just sett på Sveriges fulaste hem med Simon & Tomas.
Det hade varit så kul att få hemmet stylat av något proffs! Det blir ju oftast snyggt.
Men jag har funderat på det där, alla som får sina hem omgjorda säger "Det här känns inte som mitt hem!".
För att känna sig hemma måste man ju ha några personliga detaljer.
Jag tror inte jag skulle trivas i ett hem som någon annan stylat åt mig. Det blir för opersonligt.
Men det kanske är som att köpa en ny dator eller mobiltelefon.
I början är det ovant men sen gör man några småjusteringar och vips känns det inte helt främmande.
Nu råkar det ju vara så för mig att inredning är ett stort intresse, låter mig inspireras av andra men skulle aldrig släppa lös en främlig i mitt hem.

Skulle du vilja få ditt hem stylat av något proffs?

Kommentarer
Postat av: Kusin Pernilla

Jag vet inte om jag skulle våga,men fick jag chansen så varför inte?

Vi har ett datarum/kontor/pysselrum som är i akut behov av upprensning dock! Ser ut som en soptipp..tyvärr.

2009-09-29 @ 06:01:34
URL: http://www.annorlundasmycken.se
Postat av: Anonym

Jag tror det beror på vem som skulle styla mitt hus. Det finns en inredningsarkitekt som är med hos Oprah ibland, och honom skulle jag lätt låta fixa precis allt i mitt hus, men någon annan asså...nja. Är tveksam.



Sv: Haha, är det så? Jag kan faktiskt också sticka (men jag är inte bra på det) men att se någon göra det på bussen liksom? Det är lite småcoolt.



Och hahahah, hemagjort blir alltid bäst! Eller...ja, nästan alltid... :P

2009-09-29 @ 16:11:05
Postat av: Ella

Det var jag som skrev ovanstående kommentar då...

2009-09-29 @ 16:11:31
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0