Hon och han, dom drömmer om varann

Nomadblodet i mig skriker, jag vill se mer än samma gata dag ut och dag in.
Jag är livrädd för att jag aldrig kommer kunna finna ro.
Alltid vilja se mer. Göra mer. Längta efter gräset på andra sidan för att sedan upptäcka att det smakar ungefär likadant.

Har jag tur, kommer Stockholm kunna roa mig tillräckligt för att jag ska kunna stanna kvar.
Det finns många gator och hörn att se där.
Och framförallt sällskap. Kanske även en dröm.

Nu ska jag gå till Jesper en sväng. Sen fråga Hannes på Arran om mitt leg är där.
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Kusin Pernilla

Hoppas hoppas du får jobbet! Tyvärr kan jag/vi inte erbjuda ett permanent boende,men du är alltid VÄLKOMMEN hos oss en natt eller två! Sen behöver jag ju alltid hjälp med busan härhemma.

Måååååånga kramar!

2009-09-17 @ 10:20:53
URL: http://www.annorlundasmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0