Dreams just aren't enough

Intervjun gick RIKTIGT bra måste jag säga.
Otroligt trevlig arbetsgivare och vi kom bra överens.
Allt kändes toppen!

Jag har blivit inbokad för tre provdagar om ca. två veckor, då jag ska bevisa att jag inte bara kan snacka utan faktiskt köra film också. Så spännande och nervöst!

Seriöst.
Lilla jag.
Kanske få jobb i stora Sthlm.
Händer verkligen det här?
Samtidigt som andra delar i livet också flyter på skrämmande bra.
Allt verkar falla på plats, kommer mina små svaga framtidsdrömmar uppfyllas bara "poff"?

Jag är en sån som väljer att se de små tecknen som visar på tur eller att det är meningen, för sådant lugnar mig och hjälper mig.
Om ni visste hur många bra tecken jag sett de senaste dagarna!

This time I wonder what it feels like
To find the one in this life
The one we all dream of
But dreams just aren't enough
So I'll be waiting for the real thing.
I'll know it by the feeling.
The moment when we're meeting
will play out like a scene straight off the silver screen
So I'll be holdin' my own breath
Right up to the end
Until that moment when
I find the one that I'll spend forever with

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0