Vem dömer vem?

Jag pratade just med en vän om att jag inte dömer folk. Nästan aldrig iallafall.
Människor får välja vilken väg de än vill, det är ju deras liv och det påverkar sällan mig.

Ja i huvudsak började vi diskutera strippor, efter att jag berättade om erotikmässan jag var på i fredags.
Min inställning till erotik är tydligen fin och hälsosam.
Hursomhelst, så sa jag att jag verkligen inte ser ner på strippor för det liv de valt. För de har ju faktiskt valt det själv. Dessutom är det kul att kolla på strippor!

Efter ett litet djupare dyk i detta med att döma folk, kom jag fram till att jag senast idag suttit och dömt folk.
Som den där kvinnan i en hemsk leopardjacka som satt på tunnelbanan.
Eller den där tjejen med superfula skor.
Och den där killen med SKITSTORA fötter och supertajta jeans!
Jag känner mig lite sämre än vad jag trodde att jag är..

Men jag har iallafall en snygg jacka, ljuvliga skor och små söta fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0