Vår busschaufför, vår busschaufför..

..han är en man med glatt humör!

Busschaufförer är lite speciella människor.
Alla kör de olika, hälsar på olika sätt och kommer till hållplatsen olika tider!

Igår var bussen 3min sen, vilket gjorde att jag började oroa mig för att jag missat den eftersom den var 3min tidig i söndags!
Alltid vara på plats iallafall 5min innan bussen ska gå, för att vara på den säkra sidan..

Åkte med en rolig ung kille nu senast, han körde hårt och ryckigt. Gasade hårt, bromsade hårt och tog det inte direkt lugnt i kurvor. Sånt gör ju resan väldigt spännande!

Berättade för Cris också det här med att jag skuttar runt eller spelar lufttrummor påväg hem från t-banan.
Han tycker jag är knäpp.
Men igår slog det mig. Visst, jag är ju lite övertrött när jag kommer hem, men främst är det faktiskt så att jag är glad och nöjd!
Jag menar, jag gör saker att vara stolt över varenda dag!

Jag har redan vunnit. Jag är nog bäst, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0