Trubbel i paradiset

Ja, det var filmen vi såg på bio nu senast.
Ett ord: skitfilm.

Men visst. Den är säkert kul att se, om man är 30+ och har barn.
Så man kan känna igen sig i allting.
Eller om man har varit tillsammans med samma person i åratal.
Så man kan känna igen sig i det.

Det är däremot INTE en bra film att gå och se med någon man nyss träffat.
Som en biodejt.
Framförallt inte om killen är äldre, har barn, och ett ex som han antagligen varit tillsammans med i åratal.

Jag kände mig som den feta negerns nya unga flickvän.
Hon som var typ 20, och kallade pojkvännen för "Daddy".
Som han sen dumpade för att gå tillbaka till sin exfru.

Ååh jag känner mig så positiv ibland!

Kommentarer
Postat av: carolina

jag avskyr malin åkerman, så jag tänke rändå inte se den ;)

2009-11-09 @ 16:59:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0