This time I really mean it


Förresten, det är officiellt nu, och kanske dags att berätta för er som inte redan vet.
Jag har en pojkvän. Cris. Som jag nämnt ett par gånger.
Men sschh, säg inget till mamma. Hon vill inte veta.
Hon tycker att man ska hålla sånt för sig själv. För jag är visst lösaktig.

Han är den vettigaste jag någonsin träffat.
Inga problem. Inget krångel.
Bara trevliga mysiga dagar.

Just nu är han bortrest och jag saknar honom tokmycket.
Vi hade båda en ledig helg nu och hade kunnat träffats om inte saker hade skitit sig.
Nu kommer det dröja hur många dagar som helst innan vi kan umgås igen!
Kanske hinner ses på tisdag kväll. Kanske. Sen jobbar jag som en idiot.
Räknat att det blir ca 80h på 8 dagar. Och då är inte två kurser på ca 12h totalt medräknade.
Det ni!

Efter alla de jobbiga jobbdagarna, kommer Jessica hit!
Och hon stannar 6 dagar här hos mig! Vi har såååå mycket att göra.
Måste på Ikea för att köpa saker till mitt rum, vi ska hitta en vinterjacka till mig. Och gå på 3D-bio. Det har jag bestämt. Det måste ju vara hur coolt som helst. Och shoppa. Och gå på stan. Och äta choklad. Och laga mat. Och, och, och... En massa saker! Köpa julklappar också, det måste vi göra.
Kommer ha fullt upp med andra ord. Men drar nog med henne till Cris någon kväll också. De har ju träffats förut, och jag måste få se honom iallafall en gång under veckan.

Nu ska jag sluta skriva skit. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pelle

okej, officiellt pojkvän alltså. grattis får man lov att säga då. eller... vill du ha något annat än gratulationer?

2009-11-16 @ 15:47:09
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Linda

Jag har faktiskt vetat hur lääänge som helst ;b

2009-11-17 @ 10:49:34
URL: http://lindaekstroem.blogg.se/
Postat av: pelle

Psst! Uppdatera ;)

2009-11-17 @ 22:23:22
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Maria

VIC! Pic or it did´t happened.

2009-11-20 @ 00:08:10
URL: http://mentallyretarded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0