Now what do I do..?

Det har varit en mörk och tung dag idag, på flera sätt.
Men påväg hem från jobbet började allt kännas bättre igen, jag läste igenom gamla sms och insåg hur jävla bra jag är.
Låter lite knäppt, jag vet. Men jag behöver andra som kan påminna mig.

Jag är en riktigt bra vän, en charmig och duktig tjej, en underbar flickvän.
Om man kan få vem som helst, men ändå är med mig, då måste jag ju ha något bra att erbjuda.
Så nu är det dags att rycka upp mig. Jag kan klara allt. Och jag är ingen som ger upp bara sådär.

Jag är lite besviken över hur lätt allting gått.
Hela flytten och allting. Här har jag oroat mig och fasat för det här steget i flera år.
Och vadå. Det var ju ingenting. Fixade jobb och bostad i samma andetag ungefär.
Så eftersom allt gick så enkelt, har jag haft svårt att vara stolt över något.
Eller svårt, inte varit ett dugg stolt faktiskt.
Först kändes allt overkligt för att det var så enkelt, och sen blev jag besviken.

Så, nu då?
Jag har klarat allt nu. Måste sätta upp nya mål..

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är bäst! Tvivla aldrig på det! :)



Jag saknar och älskar dig Vic! Jag hoppas vi får träffas snart i alla fall!



Kram!

2009-11-12 @ 11:58:32
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0