Music & Me

Förlåt. Det har inte varit min mening att kasta en massa musik i ansiktet på er. Men ni klarar säkert lite till, eller hur?
Er tystnad tolkas som att ingen har något emot det.

Eftersom Pelle nyss totaldissade Kent ska jag inte berätta att jag i förra veckan köpte konsertbiljett till deras spelning den 28e februari. Det är en söndag, bara så ni vet.
Det var nämligen den enda dagen som inte var slutsåld. Nu är den det. Vilket innebär att Simon aldrig fick någon biljett för att han var så seg. Så nu verkar jag få gå ensam.

Jag är inget vansinnigt galet fan som hade stenkoll på när biljetterna till turnen släpptes. Hey, jag hade inte ens koll på att nytt album skulle komma!
Men seriöst. Jag kan inte bo i Stockholm och bara låta bli att gå på konsert.
Det är ju idiotiskt när jag i vanliga fall har rest 120 mil för att få gå på konsert. Som Nine Inch Nails. Och Sisters of Mercy. Eller Marilyn Manson. Manson var för övrigt skitdålig. Men det var ju en kul grej. Syrran och jag. Vi brukar ha kul ihop.
Konserter och festivaler.

Anledningen till all denna musik-bombning är för att jag sovit knäppt, grubblat way too much och helt enkelt inte orkat sätta några egna ord på någonting.

Jag somnade kl 6 imorse. Och kände mig fortfarande inte ens trött då.
Funderade över det idag när jag vaknade, runt kl 15, och kom på att jag måste vara superkänslig mot coca-cola.
Och att jag faktiskt sov 12h natten innan.
Hur jag ska kunna somna inatt och vakna kl 9 imorgon är nästa problem.

Och jag måste be om ursäkt en sista gång. Leona Lewis är ju verkligen inte ens nästan bra.
Inte ens så dålig så att hon blir bra.
Jag skyller på PMS och sömnbrist. Eventuellt förkylning, vitaminöverdos samt efterdyningar av febern också.
Det var verkligen inte meningen att lägga in den skittexten.

Kommentarer
Postat av: pelle

Du får nog skoj ska du se. Även om du går själv, haha! Såg Kent på Hultan 200...5? Jag minns inte när. Men jag minns att det inte vara något för mig, hehe.

2009-11-08 @ 00:08:06
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: stefan

jag kommer ihåg att jag missade den där stora barnkören som var på scen under 2005 på Hultsfred. Hur man nu kunde göra det. Får skylla på att jag inte hade gått några glasögon då

2009-11-08 @ 00:12:59
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: stefan

Det stod tydligen en barnkör på scenen när Kent sjäng någon låt. Missade du också den, haha?

2009-11-08 @ 10:50:05
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: pelle

Men när var det då? 2006?

2009-11-08 @ 16:52:49
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0