Knocked up Candy!

Det här är inte bra. Sov inte inatt heller.
Har just sett klart ännu en film. Candy, hette den.
Från 2006 med Heath Ledger.
Den var bra.

Igår, eller om det var förra natten, minns inte. Dagarna flyter ihop.
Men tidigare under några lediga timmar, såg jag Casanova. Också med Heath.
Jag tänkte plöja igenom alla hans filmer. Bara för att.
Sen blir det Meryl Streep som råkar ut för mig.

Men just det, innan Candy såg jag på Knocked up.
Den var kul. Jag tänkte på Gabriel och mig där i början. Hehe.
Kändes lite som oss. Förutom att jag inte blev gravid då, såklart.
Men en snäll rolig kille i skägg som får en att skratta, som man tar hem efter krogen och så vips.
Han minns ingenting från kvällen för att han varit så full.
Och kass på att dansa.
Men som sagt, en snäll kille. En bra person. Med gott hjärta.

Vänta, vad var det där för ljud? Ah! Nästa film börjar.
När vi ändå är inne på droger, varför inte fortsätta.
På en hårddisk nära dig, jag presenterar; Blow!
Yummie, ge mig Johnny Depp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0