I'm not sure how to tell you this..


Okej, jag kanske har förstått poängen med mat nu. Alltså, att det nog är rätt viktigt att äta.
Igår svimmade jag i duschen.
Och det kändes ungefär som jag trodde. Fast det där med att hörseln försvann var jag inte beredd på.
Kvicknade till av att jag hörde ett skrammel av schampoflaskor som jag rev ner, och så låg jag i badkaret.
Så jag lovar, jag ska försöka äta lite bättre nu.
Och kanske sova lite mer än 4-5h per natt.

Som nu t.ex. Inatt har vi sovit 8-9h och vi ska just äta frukost.
Jessica kom igår, mötte henne på Arlanda. Vi åt på McD och sen åt vi kvällsmackor hemma.
Det var väl duktigt? Och vi handlade en massa frukostmat för 300kr.
Så nu blir det mackor, fil, yogurt och müsli.

Sen, blir det IKEA! Och vi lär ju äta där också.
Puss!

Kommentarer
Postat av: pelle

MEN OJ! Du slog dig inte va?

2009-11-25 @ 18:52:20
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0