I would never leave you like that

Jag pratade med chefen i veckan. Berättade att jag inte har råd att åka till Kiruna under nyår, så kan alltså jobba nyårsdagen och sådär.
Han sken upp som en sol! Vi både tummade på det och gjorde såndär lillfinger-grej.
Jag tror att jag är chefens nya favorit. Vet inte om det är bra eller dåligt..

Idag meddelade han att han har jobb för mig iallafall ett år framåt (det måste ju vara bra att vara en favorit, right?), så nu sätter jag igång och letar bostad aktivt igen!
Vill ju inte stanna hos hippietanten längre än vad jag måste.

Dessutom vill jag ha ner Iris. Känns så sjukt tomt utan henne. Samtidigt som det känns vidrigt att ha henne här med tanke på hur mycket jag jobbar. Får fundera på hur jag ska lösa det. Vanligt hunddagis funkar ju inte, finns knappast något som har öppet till 01 på natten, eller vad tror ni?
Övriga alternativ är någon sorts dagmatte/ fodervärd att ha delad vårdnad med. Eller kanske en doggywalker..? Som kan hålla henne sällskap iallafall en timme om kvällen och ta henne på långpromenad.

Gaaaah.. Om någon har nåt förslag på hur fan jag ska lösa det med att ha hund nere i Sthlm så snälla säg till!

Kommentarer
Postat av: Daniel

men skönt att du har jobb nu iaf!!!!

2009-11-20 @ 09:52:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: pelle

Ah, men då får man lov att gratulera till nya jobbet då! Eller inte "nya" kanske. Me ndet förlängde.



Kanske ska börja smöra jag med? ;D

2009-11-20 @ 12:20:27
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0