I wanna fly so high

Varje dag tänker jag "Det där ska jag blogga om ikväll!". Men varenda jäkla gång när jag kommer hem efter jobbet har jag glömt bort det. Sjukt irriterande!


Jag har från början tänkt att jag ska åka upp till Kiruna över nyår. För att jag lovat lill-Ida att gå på krogen med henne.
Pratade med chefen och det visade sig att jag ska jobba nyår. Allt sket sig.
Igår diskuterade vi schemat igen, och det fanns en lucka!
Chefen kunde sätta in en annan tjej på några dagar så jag skulle få ledigt för att åka upp.
Kollade biljetter tidigare idag, det fanns fortfarande.

Men hade inga pengar just då. Så påväg till jobbet ringde jag mor och bad om ett lån.
Det gick för sig. Så kommer jag hem efter jobbet för att boka biljetterna.
Och de billiga är slut.

Nu måste jag hosta upp det dubbla för att få biljetter!
Det finns inga mer pengar. Jag har fan inte råd. Inte om jag ska kunna leva också.

Kanske kan komma upp i Januari istället.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du kan komma hit på nyår om du vill. Vi ska på nyårsfest hos ett par grannar,och är du snäller så får du nog gå på lokal med dom. Jag och Ellen pyser hem och sover i vanlig ordning - och bäddar en sängplats åt dig.

Det brukar vara god mat och god dryck som bjuds..,lite knytis.

Ps.Vi är dom enda som har barn,så det blir inget "barnkalas".

Ps 2. Om du har tid och möjlighet så kan du komma hit på fika 28/11 kl 14.00

2009-11-13 @ 06:20:58
URL: http://www.annorlundasmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0