I never know what to do with myself


Jaa men då nattbloggar vi igen då!
Fan. Jag kan inte somna.
Vrider och vänder mig i sängen. Men inte för mycket, för det blir man ju piggare av. Men inte för lite heller, för man måste ju få vända på sig ibland.
Så jag ligger där som en stel jävla pinne, vågar fan knappt andas. Tills kroppen håller på att spricka av konstig överskottsenergi. Bara att kliva upp då.

Stressad över morgondagen. Jag ska upp kl 8. Yaay! Mindre än 6h kvar. Har kurs 10-16, sen ska jag jobba 17-24.
Jag kommer vara sjukt död. Men det är pengar.

Säljutbildningen idag gick bra. Efter lite virrande hittade jag rätt.
Jag avskyr verkligen att alla t-banestationer har typ tusen upp- & utgångar.
Idag hade jag tre trappor och åtta utgångar att välja mellan.
Mitten och till vänster, hade jag memorerat sedan jag surfat runt på eniros karta.
Tro fan på att jag går fel ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0