Fredagsmus!

Relativt nyligt hemkomna från erotikmässan och dödströtta.
Tänkte rapportera att vi sett en peepshow, handlat korsett och leksaker, druckit några öl, konstaterat att kvinnliga strippor är mycket bättre än manliga och att transvestiter male to female oftast sminkar sig bättre än vad "riktiga" kvinnor gör.

Och lite förvånad är jag ändå, jag trodde männen här nere är lite mindre lika neandertalare.
Men tydligen inte. Fortfarande stora ögon och frågor som "Är ni lesbiska?!".
Herregud, är det helt förbjudet att gå runt med en tjejkompis?
Är alla stora gäng av killar polyamorösa bögar?

Nåväl, allt som allt en sjukt rolig kväll!
Gör gärna om det. Nästa år, vem är på?

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var ju samma jag var på när vi var på mässa i Luleå :) Kul!



Jag hade gärna gått igen. Haha

2009-11-28 @ 11:03:12
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: sofia

ja, kvinnliga strippor är fan mycke bättre än manliga..blir som bara lustigt när männen ska försöka vara sexiga :P Nångång ska jag också gå på en erotikmässa!

2009-11-30 @ 22:46:27
URL: http://may19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0