Den där nya jävla månen

Hjälp vilken kväll!
New Moon hade premiär idag, vilket innebär en massa skrikande hysteriska tjejer på bion.
Och dessutom följde kammarrätten filmbolagets väg och sänkte åldersgränsen till 11 år.
Vilket gjorde att de yngre tjejerna skrek ännu mer för att de får komma in.
Så.. gissa hur många fanastiska tonårstjejer jag brottats med idag? Kan hjälpa er lite, salong 1 rymmer 254 personer. Nästan slutsålt alla tre visningar idag.

Och sånadär tjejer är så tjuvaktiga!
Följande saker har blivit stulna:
- En reklamsak i kartong, ca 2meter hög! Föreställande de tre huvudpersonerna. Hur i helvete de fick med den är ett mysterium!
- En filmaffish på han den där "snygga" vampyrkillen. Typ en timme efter att vi satt upp den på trappräcket.
- En filmaffish på de tre huvudpersonerna från trottoarprataren vi hade utomhus. De hade brutit upp plasten som var framför!
Jag hittade framstycket 5m från biografen, på vägen. Den hade däckspår på sig. Men var annars hel, som tur var.

Morgondagen blir spännande, måste jag säga. Vad tror ni kommer bli stulet då?
Jag är orolig över våra affischskåp på utsidan. Skulle inte förvåna mig om något är krossat imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0